Obchodní podmínky

  1. Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
    IRIDIUM, spol. s r. o.
    IČ: 46900667
    DIČ: CZ46900667

    se sídlem: Božetěchova 19, Brno – Královo Pole, 612 00
    zapsané u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 5741

    kontaktní údaje: Ing. Martin Urbášek
    email: obchod@iridium.cz

    telefon: +420 777 896 652
    www: www.iridium.cz

  2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti.

  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí objednávky. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

  4. Tyto obchodní podmínky a cenová nabídka se uzavírají v českém jazyce.

  1. Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivých položek a jeho hlavních vlastností, rozměrů a použitých materiálů jsou uvedeny v cenové nabídce.

  2. Ceny zboží a jednotlivých položek jsou uvedeny bez DPH. Souhrn cen jednotlivých položek, montáže, dopravy apod. jsou poté uvedeny ve spodní části cenové nabídky v tabulce „rekapitulace“ a to vč. DPH. Tato cena je pro zákazníka konečná.

  3. Cenová nabídka má omezenou platnost v důsledku navyšování cen dodavatelů. Platnost je vždy uvedena ve spodní části cenové nabídky. Po uplynutí platnosti cenové nabídky je nutné ji znovu přepočítat dle aktuálních cen.

  4. V případě vytvoření objednávky je zákazník povinen si zkontrolovat veškeré položky vypsané v cenové nabídce, a to ještě před uzavřením objednávky. Svým podpisem cenové nabídky stvrzuje, že se všemi položkami v cenové nabídce souhlasí. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

  5. Cenová nabídka je až do jejího podpisu a uzavření objednávky nezávazná.

  6. V případě, že je součástí zhotovení cenové nabídky i tvorba vizualizace, mohou být zákazníkovi v případě neuskutečnění objednávky účtovány poplatky za zpracování vizualizace.

  7. Jednoduché vizualizace, bez rozměrů a výkresové dokumentace, jsou zdarma.

  8. Pokročilé vizualizace vč. reálných použitých materiálů, zakótovaných rozměrů, rozvodů a výkresové dokumentace je zpoplatněna částkou od 5.000 Kč.

  9. Pokročilé vizualizace jsou zpoplatněny zálohou, která je v případě uzavření objednávky z celkové ceny díla odečtena.

  10. Vizualizace je možné zhotovit jak pro komerční, tak i bytový nábytek dle požadavků zákazníka, a to vč. atypického nábytku.

  11. Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

  12. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

  13. Obrázky produktů a potahových látek umístěných na webových stránkách a ve vizualizacích jsou pouze ilustrativní a ve skutečnosti se mohou lehce lišit tvarem, barvou nebo provedením. Skutečné barvy látek si můžete prohlédnout v našem interiérovém studiu v Brně.

  14. Vestavěné skříně na míru nejsou skříně, které kopírují nerovnosti zdí, ale maximálně využívají daný prostor při zachování svislých a vodorovných ploch

  1. Objednávka – realizace

  1. Objednávku nábytku na míru může objednatel provést buď v předváděcím studiu IRIDIUM spol. s r.o. v kanceláři obchodního oddělení, prostřednictvím telefonické, emailové, nebo písemné objednávky, a to na základě odsouhlasené a podepsané cenové nabídky.

  2. V cenové nabídce jsou specifikovány smluvní strany, předmět díla, místo montáže, předpokládaná doba dodání, celková cena díla včetně DPH a výše zálohy. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí cenové nabídky.

  3. Použité materiály a rozměry jsou specifikovány v cenové nabídce.

  4. Po podpisu cenové nabídky a uhrazení zálohové faktury se k objednateli v dohodnutém termínu dostaví technik na zaměření. Vlastní zaměření prostoru je vždy součástí výroby vestavěného nábytku na míru.

  5. Zákazník je povinen nahlásit písemně změny v objednávce v dostatečném předstihu, nejpozději však do úhrady zálohové faktury. V opačném případě mu mohou být účtovány storno poplatky spojené se započetím výroby.

  6. Při jakékoliv změně díla po podpisu smlouvy bude proveden přepočet ceny díla. Rovněž se o tuto dobu prodlužuje termín dodání.

  7. Po uzavření objednávky a uhrazení zálohy již není možné měnit odsouhlasený předmět díla v těch náležitostech, které by mohly zasáhnout do výroby či objednání atypických materiálů a doplňků.

  8. Výroba nábytku a termín dodání začíná po splnění všech těchto podmínek: uzavření objednávky, uhrazení zálohové faktury a provedeném zaměření.

  1. Výše záloh

  1. Záloha se hradí pouze na základě vystavené zálohové faktury.

  2. Jelikož se jedná o zakázkovou výrobu dle individuálních požadavků objednavatele, je dodavatelem požadováno zaplacení níže uvedených záloh do termínu splatnosti faktury, a to buď v hotovosti nebo převodním příkazem na účet dodavatele.

  3. Stanovení výše záloh:

    50% při podpisu smlouvy
    30% před zahájením montážních prací
    20% po předání díla

  4. V případě, že objednatel neuhradí zúčtovací fakturu v termínu splatnosti, bude mu naúčtován úrok z prodlení ve výši 0,1 %. Montáž bude zahájena po uhrazení 80% smluvní částky.

  5. Doplatek do celkové ceny zakázky se provádí vždy na základě vystavené faktury dodavatelem po předání díla.

  6. Zálohy je možno platit hotově či bankovním převodem.

  7. Splatnosti faktur pro fyzické osoby jsou vždy 7 kalendářních dnů, pro právnické osoby 14 kalendářních dnů.

  8. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit při platbě v hotovosti kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

  1. Zaměření, provedení a předání díla

  1. Objednatel je povinen umožnit zhotoviteli za účelem zaměření, dodání, montáže, odstranění vad atd. přístup do prostor, kde bude dílo umístěno, zajistit zdroj elektrické energie a světla a přítomnost osoby starší 18 let při předání díla.

  2. Pro přesné zaměření musí být prostor pro nábytek zcela přístupný, aby technik mohl přesně změřit všechny potřebné rozměry.

  3. Při zaměření musí být dokončeny části bytu/domu, které ovlivňují naměřené hodnoty (podlahy, stropy, příčky), za změny rozměrů po zaměření/uzavření objednávky nese zodpovědnost zákazník a v takovémto případě budou nutné úpravy již vyrobeného nábytku naúčtovány zákazníkovi jako vícepráce.

  4. Objednatel musí technika informovat nejpozději při zaměření o skrytých překážkách (rozvody elektřiny, vody, plynu, podlahové topení). V případě přítomnosti těchto překážek je potřeba zajistit výkresovou dokumentaci k těmto rozvodům před zahájením montáže. V opačném případě nenese zhotovitel vinu za jejich poškození.

  5. Technik při zaměření zákazníka informuje o nerovnostech prostor, které mohou ovlivnit provedení díla a navrhne řešení. Pokud objednatel, i přes upozornění na tyto skutečnosti, s řešením nesouhlasí, je povinen vydat zhotoviteli písemný souhlas s provedením. Zhotovitel za takto vzniklé vady nezodpovídá.

  1. Dodací podmínky

  1. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka ohledně termínu montáže s dostatečným předstihem tak, aby byla montáž v daném termínu uskutečněna.

  2. Prodávající si vyhrazuje právo prodloužit termín dodání v případě tzv. „zásahu vyšší moci“, tedy mimořádné, nepředvídatelné, neodvratitelné a nezaviněné události, které nebylo možné předejít a ovlivnit ji. Musí však o tomto zákazníka informovat.

  3. Předání a převzetí díla probíhá vždy na základě vystaveného dodacího listu (pro kusové položky) nebo předávacího protokolu (pro vyrobené dílo) dodavatelem. Obě strany stvrzují svým podpisem, že bylo dílo předáno dle dohodnutých podmínek v potvrzené cenové nabídce.

  4. Objednatel je povinen při převzetí díla zkontrolovat kvalitu a množství a ihned uplatnit svůj nárok z odpovědnosti za škody na díle vůči zhotoviteli. Souhlas s tím, že dílo nemá zjevné vady potvrdí objednatel při převzetí díla svým podpisem na předávacím protokolu. V opačném případě sepíše na místě s technikem protokol obsahující seznam závad, na základě kterého bude stanoven termín odstranění závad obchodním zástupcem, u kterého byla zakázka sjednána.

  5. Odstranění závad bude dodavatelem odstraněno v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů od data sepsání protokolu.

  6. V případě, že objednatel z vlastní viny nepřevezme dílo v dohodnutém termínu nebo opakovaně neumožní montáž díla na místě v dohodnutém čase, je povinen zaplatit zhotoviteli skladné ve výši 1,5 % z hodnoty díla denně a smluvní pokutu ve výši 5.000 Kč z celkové ceny zakázky. Skladné se účtuje počínajíc pátým dnem od dohodnutého termínu po dobu maximálně 30ti dnů. Po této době je zhotovitel oprávněn odstoupit od objednávky a dílo zlikvidovat. Objednateli v takovémto případě propadá záloha ve prospěch zhotovitele a objednatel je dále povinen zaplatit smluvní pokutu a příslušnou částku skladného.

  7. Drobné závady, které nemají vliv na funkčnost díla nejsou důvodem pro nezaplacení doplatkové faktury.

  8. Vlastnictví díla přechází na objednatele zaplacením celkové ceny díla. Tzn. že nezaplacením celkové ceny díla je zhotovitel oprávněn od objednávky odstoupit a předmět díla na náklady objednatele převzít zpět. Tím není dotčeno právo na náhradu vzniklé škody.

  9. Pokud jsou součástí dodávky spotřebiče, řeší jejich záruční opravu objednatel přímo u autorizovaného servisního střediska výrobce.

  1. Cena díla – vícepráce

  1. Celková cena díla je včetně dopravy, montáže a DPH dle platných norem.

  2. V případě, že cena bude vyšší, než je dohodnuto v cenové nabídce, je zhotovitel povinen o této skutečnosti informovat zákazníka a vyžádat si od něj písemný souhlas s tímto navýšením.

  3. V kalkulaci nejsou zahrnuty vícepráce nad rámec sjednané objednávky za výřezy a vyrovnání křivosti prostoru. Cenu za vícepráce určí technik při zaměření nebo dodatečně při montáži a srozumí o tom obchodníka, který na základě těchto informací provede výpočet ceny víceprací a srozumí o tom zákazníka telefonicky či mailem.

  4. V kalkulaci také není zahrnuta případná demontáž stávající skříně, odvoz materiálu a jeho likvidace.

  5. Dodatečné drobné montážní práce nad rámec sjednané zakázky jsou zpoplatněny hodinovou sazbou 350 Kč/os bez DPH.

  6. Jakékoliv další položky, které nejsou zahrnuty v potvrzené cenové nabídce před podpisem smlouvy, nejsou součástí dodávky a budou doúčtovány.

  1. Sazby DPH

  1. Před podpisem smlouvy musí být ze strany zákazníka zřejmé, zda je vestavěný nábytek určen pro fyzickou či právnickou osobu. Sazba DPH vestavěného nábytku pro fyzickou osobu činí 15%, pro právnickou osobu činí 21%.

  2. Pro volně stojící (samostatný) nábytek vč. doplňků nebo nábytek bez montáže je sazba DPH 21 %.

  3. Právnická osoba může uplatnit i přenesenou daň 0% DPH v případě, že zakoupený nábytek vykáže jako investici.

  1. Odstoupení od objednávky

  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od objednávky o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu a bylo již namontováno. Jedná se zejména o produkty, jejichž charakterem je výroba na míru dle požadavků zákazníka. 

  2. Zákazník má právo odstoupit od objednávky v průběhu její výroby. S tímto jsou však spojeny storno poplatky za již započatou výrobu a materiál, které budou zákazníkovi dodatečně účtovány. (viz. kapitola XI. Storno poplatky)

  3. Zhotovitel má právo odstoupit od zakázky v případě zvlášť nevhodných prostor pro montáž. Posouzení vhodnosti prostor pro instalaci skříní je plně v kompetenci technika provádějícího měření.

  4. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, dojde-li k odstoupení od objednávky kupujícím, je kupující povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

  1. Reklamace

  1. Veškeré reklamace či skryté vady musí být neprodleně doručeny písemnou formou a předkládají se v místě prodeje nebo emailem na adresu: obchod@iridium.cz

  2. V reklamaci je nutno uvést číslo zakázky (dle cenové nabídky), přesný a úplný popis zjištěných vad a datum uplatnění reklamace. Zákazník také musí doložit doklad o prodeji zboží (daňový doklad, faktura, záruční list).

  3. Reklamaci poté řeší obchodní zástupce, který se zákazníkem telefonicky dohodne návštěvu a poté další postup vyřízení reklamace (oprava, výměna, seřízení). IRIDIUM spol. s r.o. se zavazuje vyřídit reklamace v co nejkratším možném termínu v závislosti na dalších krocích potřebných k vyřízení reklamace (konzultace s výrobcem, objednání nového zboží apod.), a to nejpozději do 30 dnů (dle zákona) od přijetí reklamace.

  4. Zhotovitel bude zákazníka informovat o průběhu reklamace a v případě neuznání reklamace je povinen sdělit objednateli důvod neuznání.

  5. Nárok na uplatnění záruky zaniká v těchto případech:

    • Opotřebení věci jejím obvyklým používáním

    • Neodbornou manipulací

    • Poškození vlivem živlů (např. voda, oheň či blesk apod.)

    • Poškození nadměrným zatěžováním

    • Poškozením zboží při přepravě PPL, Geis, Fofr, Toptrans apod. (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem)

  1. Reklamace se řídí Občanským zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele.

  2. Reklamace spotřebičů v záruční době řeší kupující s autorizovaným servisem na základě záručního listu.

  1. Storno poplatky

  1. V případě storna uzavřené objednávky během výroby díla nebo před montáží, bude zákazníkovi naúčtován doplatek na základě započaté výroby, a to do výše zakoupeného materiálu a práce, která byla na zakázce již vykonána.

  2. V případě změny specifikace díla během nebo po montáži, nemá zákazník právo na vrácení peněz z již rozbaleného a použitého zboží.

  1. Doporučení – omezení

  1. Pro maximální životnost nábytku musí být mechanické části udržovány v čistotě. Pohyblivé části u nábytku a vestavěných skříní je nutné minimálně jednou měsíčně vyčistit vysavačem.

  2. V případě použití přírodních materiálů jako je dýha, masiv, ratan, bambus apod. nelze zaručit shodnou barevnost a kresbu dřeva na všech plochách.

  3. Čistící prostředky je nutno vždy používat v souladu s jejich určením dle čištěného povrchu.

  4. Povrchy určené do interiéru nejsou vhodné na venkovní použití. Vlivem počasí, povětrnostních podmínek a přímého slunečního svitu mohou ztratit svoji barevnost, strukturu a fyzikální vlastnosti.

  5. Péče o laminovanou dřevotřísku:

    • Běžná údržba povrchu nábytku měkkým suchým hadříkem, případně navlhčeným měkkým hadříkem s výtěrem do sucha.

    • Použití teplé vody a přípravků určených pouze pro lamino.

    • Nepoužívat abrazivní čistící prostředky, které obsahují například čistící písek, povrch nábytku by se mohl poškrábat.

    • Pro lamino nejsou vhodné čističe na bázi chemických rozpouštědel.

    • Pozor na příliš vlhké prostředí v domácnosti a zbytečné namáčení nábytku. Voda by mohla při delším působení nábytek nenávratně poškodit.

  1. Péče o potahové látky:

    • Potahové látky je nutno čistit pouze šamponovacími prostředky, které jsou určeny na konkrétní typ textilu potahu čalounění.

    • Před čištěním je vhodné z potahů vysát prach a drobné nečistoty.

    • Při čištění je nejvhodnější použít měkkou houbu nebo šamponovací hubici. Nesmí dojít k promáčení látky.

    • Při polití potahové látky je vhodné tekutinu z povrchu odsát přikládáním hadříku nebo utěrek.

    • Při čištění skvrny se vyhýbáme tření látky, které vede k významnému opotřebení textilních povrchů.

    • Přímé sluneční světlo i vysoké teploty škodí textilním vláknům i barvám, hrozí vyblednutí.

  1. Záruka

  1. Záruční doba na truhlářské výrobky činí 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození nábytku neodbornými zásahy, nevhodným ošetřováním nebo neopatrnou manipulaci (zejména se skleněnými/zrcadlovými výplněmi posuvných dveří).

  2. Záruka na pojezdové systémy a kování pro posuvné dveře činí 24 / 120 měsíců v závislosti na dodavateli a vybraném modelu.

  3. Záruka na kancelářské židle a stoly činí 24 / 36 / 60 měsíců v závislosti na dodavateli a vybraném modelu.

  1. Mimosoudní řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

  3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

  1. Ochrana osobních údajů – GDPR

    Společnost Iridium spol. s. r. o., IČ: 46900667, DIČ: CZ46900667, sídlo: Božetěchova 19, Brno – Královo Pole, 612 00, se tímto zavazuje:

  1. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění.

  2. Veškeré údaje získané o zákaznících jsou užity výhradně pro vnitřní potřebu společnosti za účelem dodání a montáže nábytku a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují montéři a společnosti zajišťující dopravu nebo platební styk, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové vyřízení objednávky. Bez výslovného souhlasu zákazníků je s osobními údaji naloženo pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

  3. Souhlas je udělován dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z 27.4.2016 v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, v textu „GDPR“), dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (v textu „ZOOÚ“) a dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů.

  4. Zákazník tímto společnosti uděluje až do odvolání, jakožto správci osobních údajů, souhlas s tím, aby zpracovávala (a to i automatizovaně a zejména prostřednictvím shromažďování, monitorování, profilování, vyhodnocování a uchovávání) osobní údaje. Osobní údaje, které budou na základě tohoto souhlasu zpracovávány, zahrnují zejména jméno, příjmení, titul, trvalý pobyt/místo podnikání, doručovací adresa, datum narození, příp. rodné číslo, číslo bankovního účtu, údaje z předložených dokladů, údaje o platbách a platební morálce, telefonní a e-mailové spojení.

  5. Tento souhlas zákazník uděluje dobrovolně na dobu trvání smluvního vztahu a po dobu dalších 15 let, po kterou budou tyto údaje archivovány.

  6. Zákazník si je vědom toho, že souhlas může kdykoliv odvolat, a to stejným způsobem, jakým jste ho udělili. Tímto však není dotčena zákonnost zpracování zákaznických osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu ani zákonem společnosti uložené povinnosti týkající se zpracování zákaznických osobních údajů.

  7. Zákazník dále bere na vědomí, že neudělení nebo odvolání tohoto souhlasu může mít za následek to, že mu některé služby nebude možné poskytnout, stejně jako to, že uvedená skutečnost nemá vliv na zákonem uložené povinnosti.

  8. Za podmínek v GDPR a případných souvisejících právních předpisech uvedených má zákazník právo požadovat od společnosti přístup k evidovaným osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz jeho osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování jeho osobních údajů a dále právo na přenositelnost jeho osobních údajů.

  9. Zákazník má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.

  10. Tyto podmínky jsou účinné od 25.5.2018.

  1. Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

  2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

  3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

  4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

  5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

  6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

  7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

  8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

  9. Podpisem smlouvy zákazník potvrzuje, že byl seznámen a poučen s obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 9.4.2021